Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

5,439
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

3,130
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیک؛ سرمایه گذاری بر اذهان در قرن 21

صفحات

 صفحه شروع 44 | صفحه پایان 61

چکیده

 رسانه های اجتماعی تحول عظیمی در عرصه کسب و کار و بازاریابی اینترنتی ایجاد کرده اند. این رسانه ها نه تنها در دنیای مجازی مشتریان زیادی را به خود جذب کرده و جانی تازه به صنایع و محصولات بخشیده اند, بلکه مکانی برای تبلیغات شرکت ها نیز هستند. با این حال هیچ کس نمی تواند ادعا کند که رسانه های اجتماعی فقط در عرصه بازاریابی دارای مزایا و منافعیست, بلکه تمرکز این رسانه ها به سوی افراد نیز هست. لذا این مقاله به موضوعاتی از قبیل بازاریابی رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر کسب و کار, اصول بنیادین در بازاریابی رسانه ای, رابطه بین شبکه های اجتماعی, بهبود تجارت الکترونیکی, اهداف تبلیغاتی بازارهای الکترونیکی, ارزش و ضد ارزش در بازارهای الکترونیکی, و استراتژی های بازاریابی الکترونیکی می پردازد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فتح اله زاده، فرحناز. (1394). رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیک؛ سرمایه گذاری بر اذهان در قرن 21. کتاب مهر، -(17-18)، 44-61. SID. https://sid.ir/paper/513732/fa

    Vancouver: کپی

    فتح اله زاده فرحناز. رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیک؛ سرمایه گذاری بر اذهان در قرن 21. کتاب مهر[Internet]. 1394؛-(17-18):44-61. Available from: https://sid.ir/paper/513732/fa

    IEEE: کپی

    فرحناز فتح اله زاده، “رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیک؛ سرمایه گذاری بر اذهان در قرن 21،” کتاب مهر، vol. -، no. 17-18، pp. 44–61، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513732/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا