APA:
کپیفتح اله زاده، فرحناز. (1394). رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیک؛ سرمایه گذاری بر اذهان در قرن 21. کتاب مهر، -(17-18)، 44-61. SID. https://sid.ir/paper/513732/fa
Vancouver:
کپیفتح اله زاده فرحناز. رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیک؛ سرمایه گذاری بر اذهان در قرن 21. کتاب مهر[Internet]. 1394؛-(17-18):44-61. Available from: https://sid.ir/paper/513732/fa
IEEE:
کپیفرحناز فتح اله زاده، “رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیک؛ سرمایه گذاری بر اذهان در قرن 21،” کتاب مهر، vol. -، no. 17-18، pp. 44–61، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513732/fa