APA:
کپیمرادی، بابک، جزنی، نسرین، عالم تبریز، اکبر، و هادی زاده مقدم، اکرم. (1394). الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان های چابک ایرانی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(4 (پیاپی 24))، 13-30. SID. https://sid.ir/paper/516851/fa
Vancouver:
کپیمرادی بابک، جزنی نسرین، عالم تبریز اکبر، هادی زاده مقدم اکرم. الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان های چابک ایرانی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(4 (پیاپی 24)):13-30. Available from: https://sid.ir/paper/516851/fa
IEEE:
کپیبابک مرادی، نسرین جزنی، اکبر عالم تبریز، و اکرم هادی زاده مقدم، “الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان های چابک ایرانی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 4 (پیاپی 24)، pp. 13–30، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/516851/fa