Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

489
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

261
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان های چابک ایرانی

صفحات

 صفحه شروع 13 | صفحه پایان 30

چکیده

 امروزه گزینه های پیش روی مدیران برای حصول اطمینان از پایداری کسب وکارشان محدود بوده و برند یکی از این گزینه ها است؛ از سویی وام گیری مفهوم برند از علم بازاریابی به سایر عرصه های کسب وکار در حال گسترش است و سطح هوشمندی سازمان ها در هم راستاکردن رویکردهای مرتبط با برند, نقشی کلیدی در موفقیت آن ها ایفا می کند. این پژوهش با در نظر گرفتن این اقتضائات و باهدف طراحی و تبیین الگوی برند بنیادینمبتنی بر ارزش پیشنهادی برند در سازمان های چابک ایرانی صورت گرفته است. روش پژوهش حاضر مبتنی بر رویکرد استقرایی و متکی بر «نظریه سازی داده بنیاد» است. نخست ضمن مرور جامع مبانی نظری, مصاحبه های عمیق با پانزده نفر از مدیران ارشد سازمان های چابک ایرانی, انجام شد؛ سپس ماهیت برند بنیادین و فرآیند شکل گیری آن شناسایی و جایگاه هر یک از عناصر تشکیل دهنده الگوی برندسازی بنیادین در سازمان های چابک ایرانی در قالبی مفهومی, ارائه شد. الگوی نهایی دربرگیرنده, «تدوین راهبرد و چشم انداز», «ارزش های سازمانی و پرورش فرهنگ», «تبیین و تدوین ارزش پیشنهادی برند (به مشتری, کارکنان و سایر ذی نفعان)», «تبیین و تقویت برند (محصول, کارفرما, سازمان)» و «برند بنیادین» در فضای «چابکی سازمانی» است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مرادی، بابک، جزنی، نسرین، عالم تبریز، اکبر، و هادی زاده مقدم، اکرم. (1394). الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان های چابک ایرانی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 14(4 (پیاپی 24))، 13-30. SID. https://sid.ir/paper/516851/fa

    Vancouver: کپی

    مرادی بابک، جزنی نسرین، عالم تبریز اکبر، هادی زاده مقدم اکرم. الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان های چابک ایرانی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1394؛14(4 (پیاپی 24)):13-30. Available from: https://sid.ir/paper/516851/fa

    IEEE: کپی

    بابک مرادی، نسرین جزنی، اکبر عالم تبریز، و اکرم هادی زاده مقدم، “الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان های چابک ایرانی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 14، no. 4 (پیاپی 24)، pp. 13–30، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/516851/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا