APA:
کپیوحیدی، سولماز، منظری توکلی، علیرضا، منظری توکلی، حمداله، و سلطانی نژاد، امان اله. (1397). تعیین اندازه اثر کارکردهای اجرایی و سطوح یادگیری خودتنظیمی در پیش بینی اضطراب ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی. مطالعات ناتوانی، 8(- )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/517180/fa
Vancouver:
کپیوحیدی سولماز، منظری توکلی علیرضا، منظری توکلی حمداله، سلطانی نژاد امان اله. تعیین اندازه اثر کارکردهای اجرایی و سطوح یادگیری خودتنظیمی در پیش بینی اضطراب ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی. مطالعات ناتوانی[Internet]. 1397؛8(- ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/517180/fa
IEEE:
کپیسولماز وحیدی، علیرضا منظری توکلی، حمداله منظری توکلی، و امان اله سلطانی نژاد، “تعیین اندازه اثر کارکردهای اجرایی و سطوح یادگیری خودتنظیمی در پیش بینی اضطراب ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری ریاضی،” مطالعات ناتوانی، vol. 8، no. - ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517180/fa