APA:
کپیتقی زاده، هادی، سلطانی، امان اله، منظری توکلی، حمداله، و زین الدینی میمندی، زهرا. (1396). مدل ساختاری نقش کنش های اجرایی در عملکرد یادگیری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خاص. سلامت روان کودک (روان کودک)، 4(2 )، 25-36. SID. https://sid.ir/paper/258386/fa
Vancouver:
کپیتقی زاده هادی، سلطانی امان اله، منظری توکلی حمداله، زین الدینی میمندی زهرا. مدل ساختاری نقش کنش های اجرایی در عملکرد یادگیری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خاص. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1396؛4(2 ):25-36. Available from: https://sid.ir/paper/258386/fa
IEEE:
کپیهادی تقی زاده، امان اله سلطانی، حمداله منظری توکلی، و زهرا زین الدینی میمندی، “مدل ساختاری نقش کنش های اجرایی در عملکرد یادگیری دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خاص،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 4، no. 2 ، pp. 25–36، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/258386/fa