APA:
کپیرزقی، مریم، و شهابیان، پویان. (1398). اولویت بندی شاخص های مؤثر بر تعهد برند در مقاصد تاریخی از منظر گردشگران داخلی و خارجی. نگرش های نو در جغرافیای انسانی (جعرافیای انسانی)، 11(4 )، 143-157. SID. https://sid.ir/paper/518585/fa
Vancouver:
کپیرزقی مریم، شهابیان پویان. اولویت بندی شاخص های مؤثر بر تعهد برند در مقاصد تاریخی از منظر گردشگران داخلی و خارجی. نگرش های نو در جغرافیای انسانی (جعرافیای انسانی)[Internet]. 1398؛11(4 ):143-157. Available from: https://sid.ir/paper/518585/fa
IEEE:
کپیمریم رزقی، و پویان شهابیان، “اولویت بندی شاخص های مؤثر بر تعهد برند در مقاصد تاریخی از منظر گردشگران داخلی و خارجی،” نگرش های نو در جغرافیای انسانی (جعرافیای انسانی)، vol. 11، no. 4 ، pp. 143–157، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518585/fa