APA:
کپیفیض آبادی، نرگس، و اویسی، نرگس خاتون. (1395). تاثیر الگوی طراحی آموزشی تلفیقی مبتنی بر اصول سازنده گرایانه بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس زیست شناسی. پژوهش در نظام های آموزشی، 10(35)، 187-199. SID. https://sid.ir/paper/520353/fa
Vancouver:
کپیفیض آبادی نرگس، اویسی نرگس خاتون. تاثیر الگوی طراحی آموزشی تلفیقی مبتنی بر اصول سازنده گرایانه بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس زیست شناسی. پژوهش در نظام های آموزشی[Internet]. 1395؛10(35):187-199. Available from: https://sid.ir/paper/520353/fa
IEEE:
کپینرگس فیض آبادی، و نرگس خاتون اویسی، “تاثیر الگوی طراحی آموزشی تلفیقی مبتنی بر اصول سازنده گرایانه بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس زیست شناسی،” پژوهش در نظام های آموزشی، vol. 10، no. 35، pp. 187–199، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520353/fa