APA:
کپیسالاری، مصطفی، و امیرتیموری، محمدحسن. (1396). بررسی تاثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع های پیچیده. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 13(44 )، 173-197. SID. https://sid.ir/paper/523242/fa
Vancouver:
کپیسالاری مصطفی، امیرتیموری محمدحسن. بررسی تاثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع های پیچیده. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1396؛13(44 ):173-197. Available from: https://sid.ir/paper/523242/fa
IEEE:
کپیمصطفی سالاری، و محمدحسن امیرتیموری، “بررسی تاثیر الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای بر میزان بار شناختی بیرونی و یادگیری موضوع های پیچیده،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 13، no. 44 ، pp. 173–197، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523242/fa