مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

200
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

99
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر پیچیدگی برند مکان، برتبلیغات دهان به دهان با توجه به نقش تعدیل گری ساکنان و گردشگران داخلی شهر کرمان

صفحات

 صفحه شروع 243 | صفحه پایان 259

چکیده

 با ایجاد برند برای یک مکان/شهر, جایگاه مکان به عنوان محلی برای اقامت, کسب و کار و یا مقصد گردشگری تقویت می شود. هدف مطالعه بررسی تاثیر همزمان برندسازی مکان بر ساکنان و گردشگران داخلی است. این پژوهش کاربردی و توصیفی-پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر, کلیه ساکنان در مناطق چهارگانه و کلیه گردشگران داخلی ورودی به شهرستان کرمان در ایام عید نوروز 1396 می باشد. ﺣ ﺠ ﻢ ﻧ ﻤ ﻮ ﻧ ﻪ با توجه به روش مقایسه ای پژوهش ﺑ ﺮ ای ﺟ ﺎ ﻣ ﻌ ﻪ نامعلوم معادل 384 به دست آمد که 500 پرسشنامه توزیع گردید و تعداد 460 پرسشنامه برگشت داده شد. پایایی پرسشنامه نیز با استفاده از آلفای کرونباخ تأیید گردید, که معادل 76/0 بود. جهت تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزارهای 24SPSS و23 AMOS استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که, پیچیدگی برند مکان با واسطه رضایت فقط بر تبلیغات دهان به دهان گردشگران تاثیرگذار می باشد. علاوه براین, پیچیدگی برند مکان با واسطه هویت یابی در گردشگران بیش از ساکنان منجر به تبلیغات دهان به دهان می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    پورسعید، محمدمهدی، و برزگرپور، محبوبه. (1397). تاثیر پیچیدگی برند مکان, برتبلیغات دهان به دهان با توجه به نقش تعدیل گری ساکنان و گردشگران داخلی شهر کرمان. جغرافیا و توسعه فضای شهری، 5(1 (پیاپی 8) )، 243-259. SID. https://sid.ir/paper/524883/fa

    Vancouver: کپی

    پورسعید محمدمهدی، برزگرپور محبوبه. تاثیر پیچیدگی برند مکان, برتبلیغات دهان به دهان با توجه به نقش تعدیل گری ساکنان و گردشگران داخلی شهر کرمان. جغرافیا و توسعه فضای شهری[Internet]. 1397؛5(1 (پیاپی 8) ):243-259. Available from: https://sid.ir/paper/524883/fa

    IEEE: کپی

    محمدمهدی پورسعید، و محبوبه برزگرپور، “تاثیر پیچیدگی برند مکان, برتبلیغات دهان به دهان با توجه به نقش تعدیل گری ساکنان و گردشگران داخلی شهر کرمان،” جغرافیا و توسعه فضای شهری، vol. 5، no. 1 (پیاپی 8) ، pp. 243–259، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/524883/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button