Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

176
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

79
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکزخرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی

صفحات

 صفحه شروع 00 | صفحه پایان 00

چکیده

 ازآنجاکه امروزه جذب هرچه بیشتر بازدیدکنندگان و مشتریان به مراکز خرید امری مهم در موفقیت و فروش برندهای موجود در مراکز خرید چندمنظوره و سودآوری سرمایه گذاران این مراکز خرید می باشد, بنابراین هدف از این پژوهش بررسی عوامل موثر بر بازدید مجدد از مراکز خرید چندمنظوره است. این پژوهش از نوع ترکیبی کیفی (پدیدارشناسی)-کمی (تجربی) صورت گرفت که مطالعه اول با روش پژوهش کیفی و رویکرد پدیدارشناسی و با مصاحبه عمیق بر روی 15 مشارکت کننده و با بررسی تجربه زیسته هر یک از این افراد که از بازدیدکنندگان مراکز خرید چندمنظوره می باشند, به بررسی عوامل موثر بر بازدید مجدد مراکز خرید چندمنظوره پرداخته شد. در مطالعه دوم که با روش پژوهش کمی-تجربی صورت گرفت, دو متغیر در مطالعه اول شامل ارزش خرید و ادراک از مرکز خرید تعیین و با طرح عاملی 2 (ادراک از مرکز خرید: بالا/پایین)*2 (ارزش خرید: سودمندگرایانه/لذت جویانه) و این دو متغیرهای مستقل با استفاده از تحلیل واریانس مورد دست کاری قرار گرفتند. در این مطالعه دریافتیم, دو متغیر مستقل ارزش خرید لذت جویانه و ادراک بالا از مرکز خرید دارای بیشترین تاثیر بر بازدید مجدد از مراکز خرید هستند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صادقیان، مونا، حیدرزاده، کامبیز، منصوریان، یزدان، و خون سیاوش، محسن. (1398). واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکزخرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی. مدیریت برند، 6(20 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525974/fa

    Vancouver: کپی

    صادقیان مونا، حیدرزاده کامبیز، منصوریان یزدان، خون سیاوش محسن. واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکزخرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(20 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525974/fa

    IEEE: کپی

    مونا صادقیان، کامبیز حیدرزاده، یزدان منصوریان، و محسن خون سیاوش، “واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکزخرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی،” مدیریت برند، vol. 6، no. 20 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525974/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا