APA:
کپیصادقیان، مونا، حیدرزاده، کامبیز، منصوریان، یزدان، و خون سیاوش، محسن. (1398). واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکزخرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی. مدیریت برند، 6(20 )، 00-00. SID. https://sid.ir/paper/525974/fa
Vancouver:
کپیصادقیان مونا، حیدرزاده کامبیز، منصوریان یزدان، خون سیاوش محسن. واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکزخرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی. مدیریت برند[Internet]. 1398؛6(20 ):00-00. Available from: https://sid.ir/paper/525974/fa
IEEE:
کپیمونا صادقیان، کامبیز حیدرزاده، یزدان منصوریان، و محسن خون سیاوش، “واکاوی عوامل موثر بر بازدید مجدد مشتریان از مراکزخرید چندمنظوره با رویکرد پژوهش آمیخته مبتنی بر تاکسونومی،” مدیریت برند، vol. 6، no. 20 ، pp. 00–00، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/525974/fa