APA:
کپیاحدی، پری، وطن پرست، محیا، و صابریان، فاطمه. (1397). طراحی مدل ساختاری-تفسیری شکل گیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی, بر اساس محتوای ویدئویی شبکه های اجتماعی. مدیریت برند، 5(14 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/526504/fa
Vancouver:
کپیاحدی پری، وطن پرست محیا، صابریان فاطمه. طراحی مدل ساختاری-تفسیری شکل گیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی, بر اساس محتوای ویدئویی شبکه های اجتماعی. مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(14 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/526504/fa
IEEE:
کپیپری احدی، محیا وطن پرست، و فاطمه صابریان، “طراحی مدل ساختاری-تفسیری شکل گیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی, بر اساس محتوای ویدئویی شبکه های اجتماعی،” مدیریت برند، vol. 5، no. 14 ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526504/fa