مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

225
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

148
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل ساختاری-تفسیری شکل گیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی، بر اساس محتوای ویدئویی شبکه های اجتماعی

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 استفاده روزافزون از محتواهای ویدئویی مختلف در بازاریابی شبکه های اجتماعی, بررسی تاثیرگذاری آن ها بر تصویر ذهنی برند را ضروری ساخته است, این درحالی که است که مطالعات اندکی در زمینه اهمیت محتوای ویدیویی در بازاریابی برند های ایرانی انجام شده است؛ بنابراین, هدف از این تحقیق بررسی سیستماتیک و همه جانبه تاثیر استفاده از محتوای ویدئویی مختلف در بازاریابی رسانه های اجتماعی بر درک مخاطبان از برندها و شکل گیری تصویر ذهنی آن ها از برندها در صنعت لوازم آرایشی-بهداشتی است. این پژوهش که به لحاظ روش شناختی, آمیخته کیفی-کمی محسوب می شود, به طراحی مدل ساختاری-تفسیری, با استفاده از روش مطالعه گروه کانون و تکنیک مدل سازی ساختاری تفسیری انجام شده است. یافته های پژوهش نشان داد, هر یک از محتواهای ویدئویی بر بعد خاصی از تصویر ذهنی از برند تاثیرگذار است. محتواهای ویدئویی که منحصرا بر برند تمرکز کرده اند, بیشترین تاثیر را بر ادراک حسی از برند و محتوای ویدئویی حاوی مسئولیت اجتماعی, بیشترین تاثیر را بر ادراک عاطفی داشته اند و درنهایت محتواهای ویدئویی که مرتبط با برند بوده و حاوی اطلاعاتی در زمینه محصول و فرآیند تولید بوده اند, بیشترین تاثیر را بر ادراک شناختی از برند داشته و درمجموع نیز بیشترین تاثیرگذاری را بر تصویر ذهنی از برند داشته اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    احدی، پری، وطن پرست، محیا، و صابریان، فاطمه. (1397). طراحی مدل ساختاری-تفسیری شکل گیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی, بر اساس محتوای ویدئویی شبکه های اجتماعی. مدیریت برند، 5(14 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/526504/fa

    Vancouver: کپی

    احدی پری، وطن پرست محیا، صابریان فاطمه. طراحی مدل ساختاری-تفسیری شکل گیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی, بر اساس محتوای ویدئویی شبکه های اجتماعی. مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(14 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/526504/fa

    IEEE: کپی

    پری احدی، محیا وطن پرست، و فاطمه صابریان، “طراحی مدل ساختاری-تفسیری شکل گیری تصویر ذهنی برند در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی, بر اساس محتوای ویدئویی شبکه های اجتماعی،” مدیریت برند، vol. 5، no. 14 ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526504/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button