APA:
کپیعزیزی، شهریار، قره چه، منیژه، حسینی، سیدمحمود، و ترکمانی، فرزاد. (1397). واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظام مند. مدیریت برند، 5(14 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/526602/fa
Vancouver:
کپیعزیزی شهریار، قره چه منیژه، حسینی سیدمحمود، ترکمانی فرزاد. واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظام مند. مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(14 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/526602/fa
IEEE:
کپیشهریار عزیزی، منیژه قره چه، سیدمحمود حسینی، و فرزاد ترکمانی، “واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظام مند،” مدیریت برند، vol. 5، no. 14 ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526602/fa