مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

202
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

204
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظام مند

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 حجم بالای مطالعات مرتبط با حوزه سبد برند و مفاهیم مشتق از آن از یک طرف و طیف گسترده و گاها متعارض یافته های حاصل آن ها از طرف دیگر, نویسندگان را بر آن داشت تا ضمن مرور نظام مند مطالعات انجام شده در این حوزه (به ویژه در بحث استراتژی سبد برند), به دسته بندی و تجمیع یافته های حاصله پرداخته و مفهوم, ابعاد, پیش آیندها و عوامل موثر بر آن را تبیین نمایند. بر این اساس, مبتنی بر الگوی چهار مرحله ای مرور نظام مند, استراتژی جستجوی مقالات تدوین و فرآیند جستجو در پایگاه های استنادی برتر آغاز گردید و مقالات برتر و واجد شرایط به منظور بررسی عمیق تر و پاسخ به سوالات پژوهش انتخاب شدند. یافته های پژوهش حاکی از آن است که مفهوم استراتژی سبد برند, از تعابیر هویت گرایانه به تعابیر سیستمی و در ادامه به سوی مفاهیم ساختارگرایانه و سلسله مراتبی در حال تغییر و تحول می باشد. همچنین, گستره ی برند, ارتباط بین برندهای سبد و عناصر بصری سبد برند ازجمله مهم ترین ابعاد استراتژی سبد برند هستند که توسط عوامل درونی چون عوامل مرتبط با برند و عوامل عملکردی و عوامل بیرونی چون عوامل مربوط به مصرف کننده و عوامل مربوط به رقبا تحت تاثیر قرار می گیرند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عزیزی، شهریار، قره چه، منیژه، حسینی، سیدمحمود، و ترکمانی، فرزاد. (1397). واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظام مند. مدیریت برند، 5(14 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/526602/fa

    Vancouver: کپی

    عزیزی شهریار، قره چه منیژه، حسینی سیدمحمود، ترکمانی فرزاد. واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظام مند. مدیریت برند[Internet]. 1397؛5(14 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/526602/fa

    IEEE: کپی

    شهریار عزیزی، منیژه قره چه، سیدمحمود حسینی، و فرزاد ترکمانی، “واکاوی مفهوم «استراتژی سبد برند» مبتنی بر مرور نظام مند،” مدیریت برند، vol. 5، no. 14 ، pp. 0–0، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/526602/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button