APA:
کپیخزاعی، مجید. (1389). تاثیر ادغام درس فیزیولوژی با یافته های کلینیکی و پاراکلینیکی بر نگرش و علاقه دانشجویان پزشکی به درس فیزیولوژی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 10(5 (پیاپی 29) (ویژه نامه توسعه آموزش))، 609-613. SID. https://sid.ir/paper/59029/fa
Vancouver:
کپیخزاعی مجید. تاثیر ادغام درس فیزیولوژی با یافته های کلینیکی و پاراکلینیکی بر نگرش و علاقه دانشجویان پزشکی به درس فیزیولوژی. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1389؛10(5 (پیاپی 29) (ویژه نامه توسعه آموزش)):609-613. Available from: https://sid.ir/paper/59029/fa
IEEE:
کپیمجید خزاعی، “تاثیر ادغام درس فیزیولوژی با یافته های کلینیکی و پاراکلینیکی بر نگرش و علاقه دانشجویان پزشکی به درس فیزیولوژی،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 10، no. 5 (پیاپی 29) (ویژه نامه توسعه آموزش)، pp. 609–613، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/59029/fa