APA:
کپینوروزی، حجی محمد، محسنی زاده، سیدمصطفی، جعفری ثانی، حسین، و ابراهیم زاده، سعید. (1390). تاثیر تدریس با تلفیق دو الگوی آموزشی همیاری و یادگیری در حد تسلط بر یادگیری مبحث علایم حیاتی: تجربه ای از دانشجویان پرستاری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 11(5 (پیاپی 34))، 541-553. SID. https://sid.ir/paper/59397/fa
Vancouver:
کپینوروزی حجی محمد، محسنی زاده سیدمصطفی، جعفری ثانی حسین، ابراهیم زاده سعید. تاثیر تدریس با تلفیق دو الگوی آموزشی همیاری و یادگیری در حد تسلط بر یادگیری مبحث علایم حیاتی: تجربه ای از دانشجویان پرستاری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1390؛11(5 (پیاپی 34)):541-553. Available from: https://sid.ir/paper/59397/fa
IEEE:
کپیحجی محمد نوروزی، سیدمصطفی محسنی زاده، حسین جعفری ثانی، و سعید ابراهیم زاده، “تاثیر تدریس با تلفیق دو الگوی آموزشی همیاری و یادگیری در حد تسلط بر یادگیری مبحث علایم حیاتی: تجربه ای از دانشجویان پرستاری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 11، no. 5 (پیاپی 34)، pp. 541–553، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/59397/fa