APA:
کپیاکبری بورنگ، محمد، جعفری ثانی، حسین، آهنچیان، محمدرضا، و کارشکی، حسین. (1391). جهت گیری های برنامه درسی استادان: نقش جنسیت, مرتبه علمی و نحوه ارائه آموزش (مجازی, حضوری) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 12(3 (پیاپی 41))، 210-219. SID. https://sid.ir/paper/59426/fa
Vancouver:
کپیاکبری بورنگ محمد، جعفری ثانی حسین، آهنچیان محمدرضا، کارشکی حسین. جهت گیری های برنامه درسی استادان: نقش جنسیت, مرتبه علمی و نحوه ارائه آموزش (مجازی, حضوری) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1391؛12(3 (پیاپی 41)):210-219. Available from: https://sid.ir/paper/59426/fa
IEEE:
کپیمحمد اکبری بورنگ، حسین جعفری ثانی، محمدرضا آهنچیان، و حسین کارشکی، “جهت گیری های برنامه درسی استادان: نقش جنسیت, مرتبه علمی و نحوه ارائه آموزش (مجازی, حضوری) در دانشگاه علوم پزشکی مشهد،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 12، no. 3 (پیاپی 41)، pp. 210–219، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/59426/fa