مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,052
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

میزان همخوانی سبک های یادگیری دانشجویان با رسانه های مورد استفاده اساتید

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 هدف از پژوهش حاضر بررسی میزان همخوانی سبک های یادگیری دانشجویان با رسانه های مورد استفاده اساتید دانشکده ادبیات و علوم انسانی در دانشگاه اصفهان بود. بدین منظور, 84 نفر از دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه پژوهشی انتخاب شدند. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش, پرسشنامه سبک های یادگیری "VARK" و پرسشنامه محقق ساخته "میزان استفاده از رسانه ها" بودند. نتایج پژوهش نشان داد که سبک غالب دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه اصفهان, سبک دیداری است. مقایسه سبک های دختران و پسران حاکی از غلبه سبک دیداری میان هر دو گروه است. همچنین بین رسانه های مورد استفاده اساتید دانشکده ادبیات و علوم انسانی با سبک یادگیری دانشجویان همخوانی وجود ندارد, به طوری که از دیدگاه دانشجویان بیشترین رسانه مورد استفاده اساتید رسانه شنیداری و کمترین رسانه مورد استفاده اساتید رسانه جنبشی/حرکتی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امینی، نرجس، زمانی، بی بی عشرت، و عابدینی، یاسمین. (1391). میزان همخوانی سبک های یادگیری دانشجویان با رسانه های مورد استفاده اساتید. پژوهشهای روان شناختی، 15(1 (پیاپی 29))، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/66305/fa

    Vancouver: کپی

    امینی نرجس، زمانی بی بی عشرت، عابدینی یاسمین. میزان همخوانی سبک های یادگیری دانشجویان با رسانه های مورد استفاده اساتید. پژوهشهای روان شناختی[Internet]. 1391؛15(1 (پیاپی 29)):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/66305/fa

    IEEE: کپی

    نرجس امینی، بی بی عشرت زمانی، و یاسمین عابدینی، “میزان همخوانی سبک های یادگیری دانشجویان با رسانه های مورد استفاده اساتید،” پژوهشهای روان شناختی، vol. 15، no. 1 (پیاپی 29)، pp. 0–0، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/66305/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا