APA:
کپیحبیبی کلیبر، رامین، فرید، ابوالفضل، و شبان بسیم، فرناز. (1396). مقایسه تاثیر آموزش چرخش ذهنی و آگاهی واج شناختی بر دقت, سرعت و درک مطلب خواندن دانش آموزان دارای نارساخوانی تبریز در سال تحصیلی 95-94. مجله دانشگاه علوم پزشکی اراک (ره آورد دانش)، 20(2 (پیاپی 119))، 10-21. SID. https://sid.ir/paper/69289/fa
Vancouver:
کپیحبیبی کلیبر رامین، فرید ابوالفضل، شبان بسیم فرناز. مقایسه تاثیر آموزش چرخش ذهنی و آگاهی واج شناختی بر دقت, سرعت و درک مطلب خواندن دانش آموزان دارای نارساخوانی تبریز در سال تحصیلی 95-94. مجله دانشگاه علوم پزشکی اراک (ره آورد دانش)[Internet]. 1396؛20(2 (پیاپی 119)):10-21. Available from: https://sid.ir/paper/69289/fa
IEEE:
کپیرامین حبیبی کلیبر، ابوالفضل فرید، و فرناز شبان بسیم، “مقایسه تاثیر آموزش چرخش ذهنی و آگاهی واج شناختی بر دقت, سرعت و درک مطلب خواندن دانش آموزان دارای نارساخوانی تبریز در سال تحصیلی 95-94،” مجله دانشگاه علوم پزشکی اراک (ره آورد دانش)، vol. 20، no. 2 (پیاپی 119)، pp. 10–21، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/69289/fa