APA:
کپیبرزگربفرویی، کاظم، هاشمی، اکرم السادات، و زارعی محمودآبادی، حسن. (1396). بررسی اثر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر تاخیر رضایتمندی دانش آموزان دبیرستانی. تازه های علوم شناختی، 19(1 )، 91-98. SID. https://sid.ir/paper/82805/fa
Vancouver:
کپیبرزگربفرویی کاظم، هاشمی اکرم السادات، زارعی محمودآبادی حسن. بررسی اثر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر تاخیر رضایتمندی دانش آموزان دبیرستانی. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1396؛19(1 ):91-98. Available from: https://sid.ir/paper/82805/fa
IEEE:
کپیکاظم برزگربفرویی، اکرم السادات هاشمی، و حسن زارعی محمودآبادی، “بررسی اثر آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر تاخیر رضایتمندی دانش آموزان دبیرستانی،” تازه های علوم شناختی، vol. 19، no. 1 ، pp. 91–98، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/82805/fa