APA:
کپیزارع، حسین، و نهروانیان، پروانه. (1396). اثر آموزش تفکر انتقادی بر سبک های حل مساله و یادگیری خودراهبر. تازه های علوم شناختی، 19(2 )، 85-96. SID. https://sid.ir/paper/82926/fa
Vancouver:
کپیزارع حسین، نهروانیان پروانه. اثر آموزش تفکر انتقادی بر سبک های حل مساله و یادگیری خودراهبر. تازه های علوم شناختی[Internet]. 1396؛19(2 ):85-96. Available from: https://sid.ir/paper/82926/fa
IEEE:
کپیحسین زارع، و پروانه نهروانیان، “اثر آموزش تفکر انتقادی بر سبک های حل مساله و یادگیری خودراهبر،” تازه های علوم شناختی، vol. 19، no. 2 ، pp. 85–96، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/82926/fa