APA:
کپیایزدی، مهشید. (1384). بررسی اثر بخشی روش های آموزش دو جانبه و خواندن مشترک راهبردی بر درک خواندن و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان شهر تهران. تعلیم و تربیت، 21(3 (مسلسل 83))، 87-117. SID. https://sid.ir/paper/87698/fa
Vancouver:
کپیایزدی مهشید. بررسی اثر بخشی روش های آموزش دو جانبه و خواندن مشترک راهبردی بر درک خواندن و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان شهر تهران. تعلیم و تربیت[Internet]. 1384؛21(3 (مسلسل 83)):87-117. Available from: https://sid.ir/paper/87698/fa
IEEE:
کپیمهشید ایزدی، “بررسی اثر بخشی روش های آموزش دو جانبه و خواندن مشترک راهبردی بر درک خواندن و خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر سال اول دبیرستان شهر تهران،” تعلیم و تربیت، vol. 21، no. 3 (مسلسل 83)، pp. 87–117، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/87698/fa