APA:
کپیآزاد، ناصر، سلیمانی، محمدحسین، و صدیقی، ستاره. (1401). تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر نیت مشتری و همچنین دلایل و تجربه مشتری در هوش مصنوعی. کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری. SID. https://sid.ir/paper/902041/fa
Vancouver:
کپیآزاد ناصر، سلیمانی محمدحسین، صدیقی ستاره. تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر نیت مشتری و همچنین دلایل و تجربه مشتری در هوش مصنوعی. 1401. Available from: https://sid.ir/paper/902041/fa
IEEE:
کپیناصر آزاد، محمدحسین سلیمانی، و ستاره صدیقی، “تاثیر اعتماد و ارزش ادراک شده بر نیت مشتری و همچنین دلایل و تجربه مشتری در هوش مصنوعی،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/902041/fa