APA:
کپیکروبی، مهدی، و محمدیان، مجتبی. (1388). سنجش دیدگاه گردشگران در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی در دفاتر خدمات مسافرتی. فصلنامه علوم اجتماعی، -(45)، 63-92. SID. https://sid.ir/paper/93407/fa
Vancouver:
کپیکروبی مهدی، محمدیان مجتبی. سنجش دیدگاه گردشگران در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی در دفاتر خدمات مسافرتی. فصلنامه علوم اجتماعی[Internet]. 1388؛-(45):63-92. Available from: https://sid.ir/paper/93407/fa
IEEE:
کپیمهدی کروبی، و مجتبی محمدیان، “سنجش دیدگاه گردشگران در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی در دفاتر خدمات مسافرتی،” فصلنامه علوم اجتماعی، vol. -، no. 45، pp. 63–92، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/93407/fa