APA:
کپیکروبی، مهدی. (1389). ارزیابی نگرش جامعه کارشناسان بازاریابی در مورد تاثیر تبلیغات رسانهای در فعالیت های جهانگردی. رفاه اجتماعی، 10(37)، 383-408. SID. https://sid.ir/paper/56625/fa
Vancouver:
کپیکروبی مهدی. ارزیابی نگرش جامعه کارشناسان بازاریابی در مورد تاثیر تبلیغات رسانهای در فعالیت های جهانگردی. رفاه اجتماعی[Internet]. 1389؛10(37):383-408. Available from: https://sid.ir/paper/56625/fa
IEEE:
کپیمهدی کروبی، “ارزیابی نگرش جامعه کارشناسان بازاریابی در مورد تاثیر تبلیغات رسانهای در فعالیت های جهانگردی،” رفاه اجتماعی، vol. 10، no. 37، pp. 383–408، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/56625/fa