APA:
کپیبه پژوه، احمد، غباری بناب، باقر، علی زاده، حمید، و همتی علمدارلو، قربان. (1386). تاثیر آموزش فنون کنترل خود بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانش آموزان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 7(1 (پیاپی 23))، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/96421/fa
Vancouver:
کپیبه پژوه احمد، غباری بناب باقر، علی زاده حمید، همتی علمدارلو قربان. تاثیر آموزش فنون کنترل خود بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانش آموزان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1386؛7(1 (پیاپی 23)):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/96421/fa
IEEE:
کپیاحمد به پژوه، باقر غباری بناب، حمید علی زاده، و قربان همتی علمدارلو، “تاثیر آموزش فنون کنترل خود بر بهبود مهارتهای اجتماعی دانش آموزان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 7، no. 1 (پیاپی 23)، pp. 1–18، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/96421/fa