APA:
کپیقره آغاجی، سعید، واحدی، شهرام، فتحی آذر، اسکندر، و ادیب، یوسف. (1395). اثربخشی مداخله های آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانگری بر تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، 13(50)، 199-207. SID. https://sid.ir/paper/101235/fa
Vancouver:
کپیقره آغاجی سعید، واحدی شهرام، فتحی آذر اسکندر، ادیب یوسف. اثربخشی مداخله های آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانگری بر تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)[Internet]. 1395؛13(50):199-207. Available from: https://sid.ir/paper/101235/fa
IEEE:
کپیسعید قره آغاجی، شهرام واحدی، اسکندر فتحی آذر، و یوسف ادیب، “اثربخشی مداخله های آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانگری بر تعلل ورزی تحصیلی دانش آموزان،” روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، vol. 13، no. 50، pp. 199–207، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101235/fa