APA:
کپیحسن آبادی، حمیدرضا، طلایی، ابراهیم، سیدمیرزایی جهقی، آزاده، و برارپور، گلرخ. (1396). شواهد تجربی از تعامل متن و خواننده در دانش آموزان جهشی پایه چهارم: آیا سواد خواندن معیاری برای تسریع تحصیلی محسوب می شود؟. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، 14(54 )، 135-146. SID. https://sid.ir/paper/101414/fa
Vancouver:
کپیحسن آبادی حمیدرضا، طلایی ابراهیم، سیدمیرزایی جهقی آزاده، برارپور گلرخ. شواهد تجربی از تعامل متن و خواننده در دانش آموزان جهشی پایه چهارم: آیا سواد خواندن معیاری برای تسریع تحصیلی محسوب می شود؟. روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)[Internet]. 1396؛14(54 ):135-146. Available from: https://sid.ir/paper/101414/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا حسن آبادی، ابراهیم طلایی، آزاده سیدمیرزایی جهقی، و گلرخ برارپور، “شواهد تجربی از تعامل متن و خواننده در دانش آموزان جهشی پایه چهارم: آیا سواد خواندن معیاری برای تسریع تحصیلی محسوب می شود؟،” روانشناسی تحولی (روانشناسان ایرانی)، vol. 14، no. 54 ، pp. 135–146، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101414/fa