مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

884
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

663
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی مقایسه ای کارآیی روش طرح تدریس تیمی تغییر یافته و سخنرانی برای تدریس میکروب شناسی

صفحات

 صفحه شروع 161 | صفحه پایان 163

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 روش های تدریس در گروه های کوچک و دانشجو محور به علت تاثیر در یادگیری دانشجویان در سالهای اخیر علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. ذز این روش ها اغلب فعالیت های آموزشی توسط دانشجو انجام می شود. تدریس در گروه های کوچک، مطالعات موردی و یادگیری بر اساس حل مساله از جمله روش های دانشجو محور هستند که در سطح دنیا مورد استافه گسترده قرار گرفته اند، در یکی از رسالت های مهم دانشگاه ها که ایجاد خلاقیت و نوآوری است با مشارکت مستقیم دانشجویان در آموزش اتفاق می افتد.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

حسین زادگان، حسن، طراحی، محمدجواد، و اصغریان مرزآباد، سیمین. (1389). بررسی مقایسه ای کارآیی روش طرح تدریس تیمی تغییر یافته و سخنرانی برای تدریس میکروب شناسی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 7(2)، 161-163. SID. https://sid.ir/paper/447876/fa

Vancouver: کپی

حسین زادگان حسن، طراحی محمدجواد، اصغریان مرزآباد سیمین. بررسی مقایسه ای کارآیی روش طرح تدریس تیمی تغییر یافته و سخنرانی برای تدریس میکروب شناسی. گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1389؛7(2):161-163. Available from: https://sid.ir/paper/447876/fa

IEEE: کپی

حسن حسین زادگان، محمدجواد طراحی، و سیمین اصغریان مرزآباد، “بررسی مقایسه ای کارآیی روش طرح تدریس تیمی تغییر یافته و سخنرانی برای تدریس میکروب شناسی،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 7، no. 2، pp. 161–163، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/447876/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button