APA:
کپیرحیم نیا، فریبرز، و نیک خواه فرخانی، زهرا. (1390). تاثیر جو اخلاقی سازمان بر هویت سازمانی و تمایل به ترک خدمت فروشندگان. اخلاق در علوم و فناوری، 6(4)، 84-94. SID. https://sid.ir/paper/122822/fa
Vancouver:
کپیرحیم نیا فریبرز، نیک خواه فرخانی زهرا. تاثیر جو اخلاقی سازمان بر هویت سازمانی و تمایل به ترک خدمت فروشندگان. اخلاق در علوم و فناوری[Internet]. 1390؛6(4):84-94. Available from: https://sid.ir/paper/122822/fa
IEEE:
کپیفریبرز رحیم نیا، و زهرا نیک خواه فرخانی، “تاثیر جو اخلاقی سازمان بر هویت سازمانی و تمایل به ترک خدمت فروشندگان،” اخلاق در علوم و فناوری، vol. 6، no. 4، pp. 84–94، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/122822/fa