APA:
کپینجف بیگی، رضا، و اردشیری چم، آزاده. (1389). ارزیابی قابلیت های نام تجاری درصنایع غذایی کشور. علوم مدیریت ایران، 5(20)، 111-130. SID. https://sid.ir/paper/130411/fa
Vancouver:
کپینجف بیگی رضا، اردشیری چم آزاده. ارزیابی قابلیت های نام تجاری درصنایع غذایی کشور. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1389؛5(20):111-130. Available from: https://sid.ir/paper/130411/fa
IEEE:
کپیرضا نجف بیگی، و آزاده اردشیری چم، “ارزیابی قابلیت های نام تجاری درصنایع غذایی کشور،” علوم مدیریت ایران، vol. 5، no. 20، pp. 111–130، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/130411/fa