APA:
کپیبحرینی زاد، منیژه، علوی زاده، مهدیه السادات، و هاشمی فرد، فریبا. (1397). آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی). مدیریت بازرگانی، 10(2 )، 253-278. SID. https://sid.ir/paper/140316/fa
Vancouver:
کپیبحرینی زاد منیژه، علوی زاده مهدیه السادات، هاشمی فرد فریبا. آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1397؛10(2 ):253-278. Available from: https://sid.ir/paper/140316/fa
IEEE:
کپیمنیژه بحرینی زاد، مهدیه السادات علوی زاده، و فریبا هاشمی فرد، “آیا نمادهای حیوانی بر واکنش مشتریان نسبت به تبلیغات تأثیر دارند؟ (روشی آزمایشی)،” مدیریت بازرگانی، vol. 10، no. 2 ، pp. 253–278، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/140316/fa