APA:
کپیحسنی، مژگان، نادی، محمدعلی، و سجادیان، ایلناز. (1397). بررسی روایی سازه حافظه فعال هیجانی از طریق آموزش بسته شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال دانش آموزان دختر پایه پنجم دبستان های تهران. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 19(3 (پیاپی 73) )، 13-32. SID. https://sid.ir/paper/163722/fa
Vancouver:
کپیحسنی مژگان، نادی محمدعلی، سجادیان ایلناز. بررسی روایی سازه حافظه فعال هیجانی از طریق آموزش بسته شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال دانش آموزان دختر پایه پنجم دبستان های تهران. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1397؛19(3 (پیاپی 73) ):13-32. Available from: https://sid.ir/paper/163722/fa
IEEE:
کپیمژگان حسنی، محمدعلی نادی، و ایلناز سجادیان، “بررسی روایی سازه حافظه فعال هیجانی از طریق آموزش بسته شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال دانش آموزان دختر پایه پنجم دبستان های تهران،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 19، no. 3 (پیاپی 73) ، pp. 13–32، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/163722/fa