APA:
کپیکفاش پور، آذر، و نیاکان، سیدرضا. (1390). شناخت عوامل موثر و تعیین کننده درون سازمانی برای ایجاد یک نام و نشان تجاری برند ارزشمند. کاوش های مدیریت بازرگانی، 3(5)، 97-117. SID. https://sid.ir/paper/197131/fa
Vancouver:
کپیکفاش پور آذر، نیاکان سیدرضا. شناخت عوامل موثر و تعیین کننده درون سازمانی برای ایجاد یک نام و نشان تجاری برند ارزشمند. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1390؛3(5):97-117. Available from: https://sid.ir/paper/197131/fa
IEEE:
کپیآذر کفاش پور، و سیدرضا نیاکان، “شناخت عوامل موثر و تعیین کننده درون سازمانی برای ایجاد یک نام و نشان تجاری برند ارزشمند،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 3، no. 5، pp. 97–117، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197131/fa