مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

313
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارزیابی تاثیر روشهای مختلف آموزش بر میزان یادگیری در بخشهای بالینی از دیدگاه فارغالتحصیلان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

صفحات

 صفحه شروع 57 | صفحه پایان 61

چکیده

 متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    مسجدی، منصور، نشاط آور، راضیه، و علی پور، الهام. (1397). ارزیابی تاثیر روشهای مختلف آموزش بر میزان یادگیری در بخشهای بالینی از دیدگاه فارغالتحصیلان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز. Future of Medical Education Journal (آینده آموزش پزشکی)، 8(3 )، 57-61. SID. https://sid.ir/paper/199960/fa

    Vancouver: کپی

    مسجدی منصور، نشاط آور راضیه، علی پور الهام. ارزیابی تاثیر روشهای مختلف آموزش بر میزان یادگیری در بخشهای بالینی از دیدگاه فارغالتحصیلان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز. Future of Medical Education Journal (آینده آموزش پزشکی)[Internet]. 1397؛8(3 ):57-61. Available from: https://sid.ir/paper/199960/fa

    IEEE: کپی

    منصور مسجدی، راضیه نشاط آور، و الهام علی پور، “ارزیابی تاثیر روشهای مختلف آموزش بر میزان یادگیری در بخشهای بالینی از دیدگاه فارغالتحصیلان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،” Future of Medical Education Journal (آینده آموزش پزشکی)، vol. 8، no. 3 ، pp. 57–61، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/199960/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button