APA:
کپیاکبری بورنگ، محمد، رحیمی، حسن، صابری، رضا، و عجم، علی اکبر. (1395). بررسی ادراک از محیط یادگیری به عنوان یکی از عوامل شکل دهنده برنامه درسی پنهان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند: نقش جنسیت, محل سکونت و اقامت در خوابگاه. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، 11(4 )، 340-351. SID. https://sid.ir/paper/208279/fa
Vancouver:
کپیاکبری بورنگ محمد، رحیمی حسن، صابری رضا، عجم علی اکبر. بررسی ادراک از محیط یادگیری به عنوان یکی از عوامل شکل دهنده برنامه درسی پنهان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند: نقش جنسیت, محل سکونت و اقامت در خوابگاه. مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد[Internet]. 1395؛11(4 ):340-351. Available from: https://sid.ir/paper/208279/fa
IEEE:
کپیمحمد اکبری بورنگ، حسن رحیمی، رضا صابری، و علی اکبر عجم، “بررسی ادراک از محیط یادگیری به عنوان یکی از عوامل شکل دهنده برنامه درسی پنهان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند: نقش جنسیت, محل سکونت و اقامت در خوابگاه،” مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی یزد، vol. 11، no. 4 ، pp. 340–351، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/208279/fa