Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,654
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,516
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری - حرکتی بندرگشتالت

صفحات

 صفحه شروع 78 | صفحه پایان 91

چکیده

 پژوهش حاضر به منظور مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری - حرکتی بندرگشتالت اجرا شد. در این پژوهش 80 دانش آموز دختر و پسر با و بدون اختلالات یادگیری در پایه های سوم و چهارم ابتدایی شهر کاشان شرکت کردند. ابزار این پژوهش آزمون دیداری - حرکتی بندرگشتالت بود که از روش نمره گذاری کوپیتز برای ارزیابی عملکرد کودکان در این آزمون استفاده شد. نتایج حاصل از آزمون آماری t مستقل نشان داد که عملکرد کودکان دارای اختلالات یادگیری در آزمون بندرگشتالت در مقایسه با کودکان عادی دارای تفاوت معنادار است. کودکان دارای اختلالات یادگیری تصاویر آزمون بندرگشتالت را با خطاهای بیشتری ترسیم می کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    صدیقی ارفعی، فریبرز، تمنایی فر، محمدرضا، و دشتبان زاده، سمیه. (1391). مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری - حرکتی بندرگشتالت. ناتوانی های یادگیری، 2(1)، 78-91. SID. https://sid.ir/paper/210254/fa

    Vancouver: کپی

    صدیقی ارفعی فریبرز، تمنایی فر محمدرضا، دشتبان زاده سمیه. مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری - حرکتی بندرگشتالت. ناتوانی های یادگیری[Internet]. 1391؛2(1):78-91. Available from: https://sid.ir/paper/210254/fa

    IEEE: کپی

    فریبرز صدیقی ارفعی، محمدرضا تمنایی فر، و سمیه دشتبان زاده، “مقایسه عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری - حرکتی بندرگشتالت،” ناتوانی های یادگیری، vol. 2، no. 1، pp. 78–91، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/210254/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا