APA:
کپیرییسی یزدی، منیژه، امیری، شعله، و مولوی، حسین. (1387). تاثیر درمان شناختی- رفتاری بر عملکرد حل مساله ریاضی دانش آموزان دختر دچار اختلال در ریاضیات پایه پنجم. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 8(1 (پیاپی 27))، 19-33. SID. https://sid.ir/paper/96292/fa
Vancouver:
کپیرییسی یزدی منیژه، امیری شعله، مولوی حسین. تاثیر درمان شناختی- رفتاری بر عملکرد حل مساله ریاضی دانش آموزان دختر دچار اختلال در ریاضیات پایه پنجم. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1387؛8(1 (پیاپی 27)):19-33. Available from: https://sid.ir/paper/96292/fa
IEEE:
کپیمنیژه رییسی یزدی، شعله امیری، و حسین مولوی، “تاثیر درمان شناختی- رفتاری بر عملکرد حل مساله ریاضی دانش آموزان دختر دچار اختلال در ریاضیات پایه پنجم،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 8، no. 1 (پیاپی 27)، pp. 19–33، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/96292/fa