APA:
کپیهادی مارندگانی، سمیه، و شفیعی رودپشتی، میثم. (1397). شناسایی مولفه های بازاریابی درونی بیمارستان و طراحی الگو بازاریابی درونی بومی ایران. مدیریت ارتقای سلامت، 7(6 )، 33-40. SID. https://sid.ir/paper/215624/fa
Vancouver:
کپیهادی مارندگانی سمیه، شفیعی رودپشتی میثم. شناسایی مولفه های بازاریابی درونی بیمارستان و طراحی الگو بازاریابی درونی بومی ایران. مدیریت ارتقای سلامت[Internet]. 1397؛7(6 ):33-40. Available from: https://sid.ir/paper/215624/fa
IEEE:
کپیسمیه هادی مارندگانی، و میثم شفیعی رودپشتی، “شناسایی مولفه های بازاریابی درونی بیمارستان و طراحی الگو بازاریابی درونی بومی ایران،” مدیریت ارتقای سلامت، vol. 7، no. 6 ، pp. 33–40، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/215624/fa