APA:
کپیرجبی، سعید، ابوالقاسمی، عباس، نریمانی، محمد، و قائمی، فاطمه. (1391). اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دانش آموزان دارای نشانه های ADHD. روانشناسی مدرسه، 1(4)، 56-73. SID. https://sid.ir/paper/216676/fa
Vancouver:
کپیرجبی سعید، ابوالقاسمی عباس، نریمانی محمد، قائمی فاطمه. اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دانش آموزان دارای نشانه های ADHD. روانشناسی مدرسه[Internet]. 1391؛1(4):56-73. Available from: https://sid.ir/paper/216676/fa
IEEE:
کپیسعید رجبی، عباس ابوالقاسمی، محمد نریمانی، و فاطمه قائمی، “اثربخشی آموزش کنترل تکانه بر خودکارآمدی و ابعاد آن در دانش آموزان دارای نشانه های ADHD،” روانشناسی مدرسه، vol. 1، no. 4، pp. 56–73، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/216676/fa