APA:
کپیپاکدل، محمدرضا، نایب زاده، شهناز، و دهقان دهنوی، حسن. (1390). ارزیابی تاثیر بازارگرایی, نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل). مدیریت بازاریابی، 6(10)، 1-26. SID. https://sid.ir/paper/219004/fa
Vancouver:
کپیپاکدل محمدرضا، نایب زاده شهناز، دهقان دهنوی حسن. ارزیابی تاثیر بازارگرایی, نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(10):1-26. Available from: https://sid.ir/paper/219004/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا پاکدل، شهناز نایب زاده، و حسن دهقان دهنوی، “ارزیابی تاثیر بازارگرایی, نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل)،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 10، pp. 1–26، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219004/fa