APA:
کپیمنصوریان، محمدرضا، حسینی، مرضیه، خسروان، شهلا، و عالمی، علی. (1393). تاثیر دو روش ارزشیابی عینی ساختار یافته مهارت های عملی (OSATS) و روش سنتی بر میزان رضایت دانشجویان و ارزیابان. توسعه آموزش در علوم پزشکی، 7(13)، 64-73. SID. https://sid.ir/paper/219221/fa
Vancouver:
کپیمنصوریان محمدرضا، حسینی مرضیه، خسروان شهلا، عالمی علی. تاثیر دو روش ارزشیابی عینی ساختار یافته مهارت های عملی (OSATS) و روش سنتی بر میزان رضایت دانشجویان و ارزیابان. توسعه آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1393؛7(13):64-73. Available from: https://sid.ir/paper/219221/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا منصوریان، مرضیه حسینی، شهلا خسروان، و علی عالمی، “تاثیر دو روش ارزشیابی عینی ساختار یافته مهارت های عملی (OSATS) و روش سنتی بر میزان رضایت دانشجویان و ارزیابان،” توسعه آموزش در علوم پزشکی، vol. 7، no. 13، pp. 64–73، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/219221/fa