مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

956
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

787
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در افزایش سازگاری تحصیلی دختران

صفحات

 صفحه شروع 29 | صفحه پایان 41

چکیده

 پژوهش حاضر با هدف اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در افزایش سازگاری تحصیلی دختران انجام شد. برای بررسی این پژوهش از پکیچ آموزش راهبردهای کمک خواهی و پرسشنامه سازگاری تحصیلی استفاده شد. تعداد 40 نفر از آزمودنی ها انتخاب شده و بعد از اخذ رضایت نامه اخلاقی به دو گروه 20 نفره آزمایش و کنترل تقسیم شدند. ابتدا ابزارهای پژوهش به عنوان پیش آزمون از هر دو گروه به عمل آمد. گروه آزمایش 10 جلسه آموزش کمک خواهی دریافت کردند. سپس بعد از پایان 10 جلسه مجدداً ابزارهای پژوهش به عنوان پس آزمون به عمل آمدند. نتایج نشان داد که آموزش کمک خواهی بر سازگاری تحصیلی تاثیر معناداری دارد. به نحوی که آموزش راهبردهای کمک خواهی باعث افزایش سازگاری تحصیلی می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آقاپور، مهدی، ابوالمعالی الحسینی، خدیجه، و اصغرنژادفرید، علی. (1397). اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در افزایش سازگاری تحصیلی دختران. مطالعات جامعه شناسی، 10(39 )، 29-41. SID. https://sid.ir/paper/222637/fa

    Vancouver: کپی

    آقاپور مهدی، ابوالمعالی الحسینی خدیجه، اصغرنژادفرید علی. اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در افزایش سازگاری تحصیلی دختران. مطالعات جامعه شناسی[Internet]. 1397؛10(39 ):29-41. Available from: https://sid.ir/paper/222637/fa

    IEEE: کپی

    مهدی آقاپور، خدیجه ابوالمعالی الحسینی، و علی اصغرنژادفرید، “اثربخشی آموزش راهبردهای کمک خواهی در افزایش سازگاری تحصیلی دختران،” مطالعات جامعه شناسی، vol. 10، no. 39 ، pp. 29–41، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222637/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button