APA:
کپیزارع، حسین، ملکی، حمید، رستگار، احمد، یاری، فهیمه، و قاسم زاده، محمدرضا. (1395). تاثیر شکل و مدل طراحی آموزشی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی یادگیرندگان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی (ADHD). ابن سینا، 18(1 (مسلسل 54))، 29-35. SID. https://sid.ir/paper/228621/fa
Vancouver:
کپیزارع حسین، ملکی حمید، رستگار احمد، یاری فهیمه، قاسم زاده محمدرضا. تاثیر شکل و مدل طراحی آموزشی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی یادگیرندگان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی (ADHD). ابن سینا[Internet]. 1395؛18(1 (مسلسل 54)):29-35. Available from: https://sid.ir/paper/228621/fa
IEEE:
کپیحسین زارع، حمید ملکی، احمد رستگار، فهیمه یاری، و محمدرضا قاسم زاده، “تاثیر شکل و مدل طراحی آموزشی بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی یادگیرندگان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش فعالی (ADHD)،” ابن سینا، vol. 18، no. 1 (مسلسل 54)، pp. 29–35، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228621/fa