مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

682
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

573
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه دیدگاه اعضاء هیات علمی و دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص راهکارهای بهبود کیفیت برگزاری گزارش صبحگاهی (سال 1391)

صفحات

 صفحه شروع 27 | صفحه پایان 34

چکیده

 هدف برگزاری گزارش صبحگاهی آموزش فراگیران در مورد جنبه های مختلف بیماری و آموزش بیمارگرا می باشد در این مطالعه مقطعی 41 استاد و 103 دانشجو با روش نمونه گیری مبتنی بر هدف وارد مطالعه شدند ابزار جمع آوری اطلاعات پرشسنامه محقق ساخته شامل 15 سوال بود که با استفاده از منابع معتبر آموزش پزشکی طراحی شد.از آزمون های تی مستقل و کای اسکوئر جهت تحلیل داده ها استفاده شد. مهمترین معیار انتخاب بیماران از دیدگاه اکثریت اساتید (%41.5)٬ بیماران با ابهام تشخیصی و از دیدگاه اکثریت دانشجویان(%47.6) ٬ بیماران مبتلا به بیماری های شایع بود همچنین بیشتر اساتید و دانشجویان مناسبترین منبع انتخاب بیماران را افراد مراجعه کننده به اورژانس در روز قبل٬ مناسبترین روش ارزیابی فرد ارائه دهنده را پرسش و پاسخ حین برگزاری جلسات و بهترین زمان اختصاص داده شده برای معرفی بیمار را بین 20-30 دقیقه ذکر نمودند از دیدگاه اساتیدمهمترین محورهای بحث شامل اپروچ گام به گام به بیماری و و از دیدگاه دانشجویان بحث در نحوه تفسیر آزمایشات و نحوه پایش و پیگیری بیماران بود. جلسات گزارش صبحگاهی باید علاوه بر آموزش فراگیران, موجب خلاقیت و شکل گیری تفکر انتقادی و ایجاد تعهد و مسوولیت حرفه ای در آنها شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قنادی، کورش، و عنبری، خاطره. (1394). مقایسه دیدگاه اعضاء هیات علمی و دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص راهکارهای بهبود کیفیت برگزاری گزارش صبحگاهی (سال 1391). توسعه ی آموزش جندی شاپور، 6(1)، 27-34. SID. https://sid.ir/paper/228938/fa

    Vancouver: کپی

    قنادی کورش، عنبری خاطره. مقایسه دیدگاه اعضاء هیات علمی و دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص راهکارهای بهبود کیفیت برگزاری گزارش صبحگاهی (سال 1391). توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1394؛6(1):27-34. Available from: https://sid.ir/paper/228938/fa

    IEEE: کپی

    کورش قنادی، و خاطره عنبری، “مقایسه دیدگاه اعضاء هیات علمی و دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص راهکارهای بهبود کیفیت برگزاری گزارش صبحگاهی (سال 1391)،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 6، no. 1، pp. 27–34، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/228938/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button