APA:
کپییوسفی، فریده، و خیر، محمد. (1382). بررسی رابطه استدلال صوری, آگاهی عاطفی و پیشرفت تحصیلی در گروهی از دانش آموزان مدارس تیزهوش و عادی شهر شیراز. روانشناسی و علوم تربیتی، 33(2)، 177-202. SID. https://sid.ir/paper/360674/fa
Vancouver:
کپییوسفی فریده، خیر محمد. بررسی رابطه استدلال صوری, آگاهی عاطفی و پیشرفت تحصیلی در گروهی از دانش آموزان مدارس تیزهوش و عادی شهر شیراز. روانشناسی و علوم تربیتی[Internet]. 1382؛33(2):177-202. Available from: https://sid.ir/paper/360674/fa
IEEE:
کپیفریده یوسفی، و محمد خیر، “بررسی رابطه استدلال صوری, آگاهی عاطفی و پیشرفت تحصیلی در گروهی از دانش آموزان مدارس تیزهوش و عادی شهر شیراز،” روانشناسی و علوم تربیتی، vol. 33، no. 2، pp. 177–202، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/360674/fa