APA:
کپیعامری، الیاس، حسین پور، محمد، و عطاری، یوسفعلی. (1392). تعیین اثربخشی آموزش مهارت یادگیری پس ختام (R5QP) به صورت گروهی برافزایش انگیزه پیشرفت دانش آموزان پسر مقطع سوم متوسطه. یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)، 8(26)، 109-124. SID. https://sid.ir/paper/175132/fa
Vancouver:
کپیعامری الیاس، حسین پور محمد، عطاری یوسفعلی. تعیین اثربخشی آموزش مهارت یادگیری پس ختام (R5QP) به صورت گروهی برافزایش انگیزه پیشرفت دانش آموزان پسر مقطع سوم متوسطه. یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)[Internet]. 1392؛8(26):109-124. Available from: https://sid.ir/paper/175132/fa
IEEE:
کپیالیاس عامری، محمد حسین پور، و یوسفعلی عطاری، “تعیین اثربخشی آموزش مهارت یادگیری پس ختام (R5QP) به صورت گروهی برافزایش انگیزه پیشرفت دانش آموزان پسر مقطع سوم متوسطه،” یافته های نو در روان شناسی (روان شناسی اجتماعی)، vol. 8، no. 26، pp. 109–124، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/175132/fa