مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

5,164
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,722
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی مقایسه ای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت

صفحات

 صفحه شروع 57 | صفحه پایان 49

چکیده

 در کسب و کار امروزه, کسب رضایت مشتری و تامین خواسته های او نقش حیاتی در اهداف سازمان دارد و به عبارتی کلید رشد کسب و کار, در به دست آوردن رضایت مشتری است. در بانکداری امروزه, کانال های تحویل مجازی و قابلیت انتقال پول با یک کلیک موس آن را برای مشتریان آسان تر ساخته است تا این که به بانک مراجعه نمایند. بنابراین در سازمان های بزرگ همانند بانک ها, لزوم ایجاد واحد یکپارچه مرتبط با امور مشتریان ضروری است. این تحقیق به بررسی چگونگی انجام فرایند CRM در سه بانک ایرانی ملت, کشاورزی و پارسیان پرداخته است. همچنین مزایای به کارگیری فرایند CRM, فناوری و نیز ساختار بخش مرتبط با مشتریان در سه بانک منتخب مورد بررسی و مقایسه قرار می گیرد. در جمع آوری داده های مربوط به نمونه ها از معیار قضاوتی, مصاحبه و پرسشنامه استفاده شده است. بررسی مقایسه ای با رویکرد سوئیفت نشان می دهد هر سه بانک اهمیت CRM را به خوبی دریافته اند, تعریف یکسانی در خصوص آن دارند, فرایندهای خود را بر آن متمرکز نموده اند و بخش مرتبط با امور مشتریان و بازاریابی در ساختار سازمانی بانک های مورد مطالعه وجود دارد, اما در هر بانک عنوان, پیکربندی و جایگاه این بخش تا حدودی متفاوت از دو بانک دیگر می باشد. بانک پارسیان به دلیل چابکی از فناوری پیشرفته تر در زمینه مدیریت ارتباط با مشتریان برخوردار است.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

الوندی، محسن، و کریمی، محمد. (1388). بررسی مقایسه ای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت. مدیریت توسعه و تحول، 1(1)، 57-49. SID. https://sid.ir/paper/366817/fa

Vancouver: کپی

الوندی محسن، کریمی محمد. بررسی مقایسه ای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1388؛1(1):57-49. Available from: https://sid.ir/paper/366817/fa

IEEE: کپی

محسن الوندی، و محمد کریمی، “بررسی مقایسه ای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 1، no. 1، pp. 57–49، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/366817/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button