APA:
کپیالوندی، محسن، و کریمی، محمد. (1388). بررسی مقایسه ای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت. مدیریت توسعه و تحول، 1(1)، 57-49. SID. https://sid.ir/paper/366817/fa
Vancouver:
کپیالوندی محسن، کریمی محمد. بررسی مقایسه ای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت. مدیریت توسعه و تحول[Internet]. 1388؛1(1):57-49. Available from: https://sid.ir/paper/366817/fa
IEEE:
کپیمحسن الوندی، و محمد کریمی، “بررسی مقایسه ای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت،” مدیریت توسعه و تحول، vol. 1، no. 1، pp. 57–49، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/366817/fa