مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

656
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

703
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده

صفحات

 صفحه شروع 445 | صفحه پایان 466

چکیده

 با آنکه مطالعات اخیر چارچوبی را برای تعیین عواملی ارایه می کنند که به موفقیت خرده فروشان آنلاین کمک می کند, در تشخیص این مورد موفق نبوده اند که فرایند تصمیم گیری مشتری بیشتر بر اساس عواملی داخلی سایت ها (مثلا پیمایش, رنگ و گرافیک ها) قرار دارد. کیفیت سایت با آن که مهم است, تنها زیرمجموعه ای از معیارهای ارزشیابی ارایه دهنده خدمات آنلاین و بالقوه را نشان می دهد. سایر ویژگی های خرده فروشان آنلاین می تواند نقش هایی مهم را در تاثیر گذاری بر پاسخ مشتری ایفا کند. این پژوهش اطلاعات خارجی: شهرت و داخلی: کیفیت سایت را محرک های تاثیر گذار بر نظر مشتری در مورد سایت شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران در نظر می گیرد. برای تحلیل داده ها از مدلسازی معادله ساختاری استفاده شد. مطابق یافته ها امنیت و محرمانگی دارای تاثیر مثبت و معنادار بر شهرت است. همچنین طراحی وب سایت و خدمات مشتری تاثیر مثبت و معنادار بر احساسات مثبت مشتری دارند. به علاوه مشخص شد امنیت و محرمانگی بر ریسک ادارک شده و احساسات مثبت نیز بر قصد خرید تاثیر مثبت و معناداری دارد. در نهایت اینکه ریسک ادارک شده بر احساسات منفی تاثیر مثبت و معناداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حاجی حیدری، نسترن، هزاوه حصارمسکن، بابک، و اشکانی، مهدی. (1399). تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان, قصد خرید و ریسک ادراک شده. کاوش های مدیریت بازرگانی، 12(23 )، 445-466. SID. https://sid.ir/paper/380428/fa

    Vancouver: کپی

    حاجی حیدری نسترن، هزاوه حصارمسکن بابک، اشکانی مهدی. تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان, قصد خرید و ریسک ادراک شده. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1399؛12(23 ):445-466. Available from: https://sid.ir/paper/380428/fa

    IEEE: کپی

    نسترن حاجی حیدری، بابک هزاوه حصارمسکن، و مهدی اشکانی، “تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان, قصد خرید و ریسک ادراک شده،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 12، no. 23 ، pp. 445–466، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/380428/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button