APA:
کپیحاجی حیدری، نسترن، هزاوه حصارمسکن، بابک، و اشکانی، مهدی. (1399). تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان, قصد خرید و ریسک ادراک شده. کاوش های مدیریت بازرگانی، 12(23 )، 445-466. SID. https://sid.ir/paper/380428/fa
Vancouver:
کپیحاجی حیدری نسترن، هزاوه حصارمسکن بابک، اشکانی مهدی. تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان, قصد خرید و ریسک ادراک شده. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1399؛12(23 ):445-466. Available from: https://sid.ir/paper/380428/fa
IEEE:
کپینسترن حاجی حیدری، بابک هزاوه حصارمسکن، و مهدی اشکانی، “تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان, قصد خرید و ریسک ادراک شده،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 12، no. 23 ، pp. 445–466، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/380428/fa