APA:
کپیاکبرنتاج شوب، نبی اله، عباسی، قدرت اله، و میرزائیان، بهرام. (1399). مقایسه اثربخشی روش تدریس کار-محور تعاملی و غیرتعاملی بر موانع روان شناختی یادگیری زبان خارجی (نگرش منفی و عدم خودکارآمدی) در کلاس های نامتجانس دانشگاهی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 13(2 )، 117-124. SID. https://sid.ir/paper/388615/fa
Vancouver:
کپیاکبرنتاج شوب نبی اله، عباسی قدرت اله، میرزائیان بهرام. مقایسه اثربخشی روش تدریس کار-محور تعاملی و غیرتعاملی بر موانع روان شناختی یادگیری زبان خارجی (نگرش منفی و عدم خودکارآمدی) در کلاس های نامتجانس دانشگاهی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1399؛13(2 ):117-124. Available from: https://sid.ir/paper/388615/fa
IEEE:
کپینبی اله اکبرنتاج شوب، قدرت اله عباسی، و بهرام میرزائیان، “مقایسه اثربخشی روش تدریس کار-محور تعاملی و غیرتعاملی بر موانع روان شناختی یادگیری زبان خارجی (نگرش منفی و عدم خودکارآمدی) در کلاس های نامتجانس دانشگاهی،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 13، no. 2 ، pp. 117–124، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/388615/fa