APA:
کپیاسلامی، یحیی، جلالی، سیدحسن، و حسینی، سیدفرهاد. (1391). بررسی روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی, رضایت شغلی کارکنان صف و رفتار شهروندی سازمانی: شعب بانک ملت تهران. پژوهش های مدیریت در ایران، 16(1 (پیاپی 74))، 53-72. SID. https://sid.ir/paper/393254/fa
Vancouver:
کپیاسلامی یحیی، جلالی سیدحسن، حسینی سیدفرهاد. بررسی روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی, رضایت شغلی کارکنان صف و رفتار شهروندی سازمانی: شعب بانک ملت تهران. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1391؛16(1 (پیاپی 74)):53-72. Available from: https://sid.ir/paper/393254/fa
IEEE:
کپییحیی اسلامی، سیدحسن جلالی، و سیدفرهاد حسینی، “بررسی روابط ساختاری بین خدمات گرایی سازمانی, رضایت شغلی کارکنان صف و رفتار شهروندی سازمانی: شعب بانک ملت تهران،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 16، no. 1 (پیاپی 74)، pp. 53–72، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/393254/fa