مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

321
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

حل مسئله تبلیغات مشارکتی دو دوره ای با برنامه ریزی پویا

صفحات

 صفحه شروع 141 | صفحه پایان 161

چکیده

تبلیغات مشارکتی یک استراتژی بازاریابی است که در آن بخشی از سرمایه گذاری تبلیغاتی خرده فروش ها توسط تولیدکننده ها تامین می شود. در سال های اخیر, سرمایه گذاری میان گزینه های تبلیغاتی نیز به یک موضوع بازاریابی پیچیده ای تبدیل شده است. در این مقاله, مسئله تبلیغات مشارکتی با گزینه های تبلیغاتی در حالت دو دوره ای بررسی شده است که در آن سهم بازار در دوره دوم به تصمیمات دوره اول وابسته است. مسئله در دو حالت وجود و عدم وجود قرارداد تبلیغات مشارکتی حل شده و مقایسه شده است. تحلیل مدل با استفاده از مفاهیم تعادل نش, بازی استکلبرگ, بازی های تصادفی و برنامه ریزی پویا انجام شده است. نتایج محاسباتی حاصل از مثال های عددی نشان می دهد که در صورتی که قرارداد تبلیغات مشارکتی در ناحیه برنده-برنده پیشنهاد شود, سود بازیکنان بطور قابل توجهی افزایش پیدا می کند. متن کامل این مقاله به زبان انگلیسی می باشد. لطفا برای مشاهده متن کامل مقاله به بخش انگلیسی مراجعه فرمایید.لطفا برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    علائی، سعید، معنوی زاده، ندا، و ربانی، مسعود. (1399). حل مسئله تبلیغات مشارکتی دو دوره ای با برنامه ریزی پویا. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، 14(1 )، 141-161. SID. https://sid.ir/paper/399847/fa

    Vancouver: کپی

    علائی سعید، معنوی زاده ندا، ربانی مسعود. حل مسئله تبلیغات مشارکتی دو دوره ای با برنامه ریزی پویا. مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)[Internet]. 1399؛14(1 ):141-161. Available from: https://sid.ir/paper/399847/fa

    IEEE: کپی

    سعید علائی، ندا معنوی زاده، و مسعود ربانی، “حل مسئله تبلیغات مشارکتی دو دوره ای با برنامه ریزی پویا،” مجله ایرانی مطالعات مدیریت (Iranian journal of management studies)، vol. 14، no. 1 ، pp. 141–161، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/399847/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا