APA:
کپیموسایی فرد، مهدی. (1380). تاثیر آموزش دانشجو محوری بر یادگیری, ماندگاری ذهنی و علاقمندی از دیدگاه دانشجویان پرستاری ترم 4 دانشکده پرستاری و مامایی زنجان در سال 1380. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان (Journal of Advances in Medical and Biomedical Research)، 9(37)، 46-51. SID. https://sid.ir/paper/435122/fa
Vancouver:
کپیموسایی فرد مهدی. تاثیر آموزش دانشجو محوری بر یادگیری, ماندگاری ذهنی و علاقمندی از دیدگاه دانشجویان پرستاری ترم 4 دانشکده پرستاری و مامایی زنجان در سال 1380. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان (Journal of Advances in Medical and Biomedical Research)[Internet]. 1380؛9(37):46-51. Available from: https://sid.ir/paper/435122/fa
IEEE:
کپیمهدی موسایی فرد، “تاثیر آموزش دانشجو محوری بر یادگیری, ماندگاری ذهنی و علاقمندی از دیدگاه دانشجویان پرستاری ترم 4 دانشکده پرستاری و مامایی زنجان در سال 1380،” مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان (Journal of Advances in Medical and Biomedical Research)، vol. 9، no. 37، pp. 46–51، 1380، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/435122/fa